.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شنیده‌ها از گوشه و کنار ورزش


مجلس را مي‌خرم، باشگاه را به من بفروش!

در راستاي خصوصي سازي دو باشگاه استقلال و پرسپوليس،  با برخي از سرمايه‌داران و افراد متمول بخش خصوصي جلساتي برقرار شده است.

يكي از اين سرمايه‌داران فرد نام‌آشنا و شناخته شده‌اي است كه در گذشته با استفاده از روابط خاص خود بوسیله سرمايه‌ و منابع مالی فدراسيون‌ها و سازمان تربيت‌بدني ، بانك خصوصي راه‌اندازي كرده است که پس از مدتی به دلیل تخلفات انجام شده امتیاز آن لغو و بانک در بانکهای دیگری ادغام شد .

آقاي سرمايه‌دار دنبال خريد سهام باشگاهي است كه خود زماني عضو هيئت‌مديره آن بوده است. او در محافل خصوصي مدعي شده در صورت به‌دست آوردن مالكيت باشگاه موردنظر با استفاده از ارتباطاتي كه در مجلس دارد بيش از 200رأي براي وزير شدن سرپرست وزارت ورزش و جوانان جمع مي‌كند! اين در شرايطي است كه دستگاه‌هاي نظارتي به دقت فعاليت‌هاي آقاي سرمايه‌دار را زير نظر داشته و به‌خوبي از نيت و پشت پرده سرمايه‌گذاري‌هاي او در ورزش اطلاع دارند.

 

 

مجلسي‌ها داورزني و درخشان را پيشنهاد مي‌دهند

جمعي از نمايندگان   مستقل مجلس شوراي اسلامي تصميم دارند محمدرضا داورزني را كه پيش از اين قرار بود به معاونت ورزش قهرماني وزارت ورزش و جوانان منصوب شود را براي سمت جديدي به صالحي اميري پيشنهاد دهند. قرار است داورزني به همراه محمد درخشان براي معاونت پارلماني وزارتخانه پيشنهاد شوند. این گروه از نمایندگان معتقدند این دو نفر از چهره های خوشنام ورزش و مدیریت آن به شمار می آیند .

 

 

 

 

 

رضايت اميدوارانه بركناري حاجي

در حالي كه استقلال شرايط حساسي در ليگ قهرمانان آسيا و همچنين ليگ برتر دارد برخي از نزديكان اميدوار رضايي از بركناري قریب الوقوع علي فتح‌الله‌زاده و نشستن عضو سابق هيئت‌مديره پشت ميز مديريت باشگاه استقلال خبر مي‌دهند. هر چند شايعه بركناري فتح‌الله‌زاده و مديرعامل شدن اميدوار رضايي موضوع تازه‌اي نيست.

 

مخالفت با گزينه جديد معاونت بانوان

پس از جدايي معاونت بانوان از معاونت ورزش همگاني نام طاهره طاهريان براي در اختيار گرفتن معاونت جديد وزارت ورزش و جوانان مطرح شد كه او اين مسئوليت را نپذيرفت. حالا خبر مي‌رسد فريبا محمديان رئيس فدراسيون اسكيت گزينه تازه وزارت براي معاونت بانوان است كه منتقدان و مخالفان زيادي دارد. چرا كه به گفته آنها سابقه كاري و تجربه محمديان براي اين پست كافي و مناسب نيست.

انتقاد از رويانيان، تمجيد از نامي

در جلسه هيئت‌مديره باشگاه پرسپوليس با سرپرست وزارت ورزش و جوانان، صالحي اميري از محمد نامي به نيكي ياد كرده است. اما برخلاف اين عضو هيئت‌مديره، صالحي اميري عملكرد محمد رويانيان را مورد انتقاد قرار داده است. بيش از همه مصاحبه‌هاي متعدد و جنجالي مديرعامل باشگاه پرسپوليس مورد اعتراض سرپرست وزارتخانه است.

 صالحي اميري و دردسرهاي يك انتصاب

نصرالله سجادي در شرايطي به عنوان معاون ورزش قهرماني وزارت ورزش و جوانان منصوب شد كه سوابق او به‌عنوان معاون وزير آموزش و پرورش دولت اصلاحات ممكن است با اعتراض برخي‌ها از جمله نمايندگان مجلس به صالحي اميري مواجهه شود و در رأي اعتماد گرفتن او از مجلسي‌ها تأثير منفي بگذارد. سجادي يكي از معاونان وزارتخانه‌ها در دولت اصلاحات بود كه در اعتراض به نظارت شوراي نگهبان و حمايت از تحصن نمایندگان مجلس ششم از سمت خود استعفا كرد.

 توصیه برای انتصاب مدیر لوکس ترین مجموعه ورزشی کشور

مدير تازه منصوب شده يكي از اماكن ورزشي بدون شناخت قبلي مديرعامل شركت توسعه و تجهيزاماکن ورزشی و بنا به سفارش و توصيه مشاور سرپرست وزارت ورزش و جوانان منصوب شده است. وی در گذشته کارمند صداوسیما بوده است .

كارگروه خصوصي سازي حاجي و سردار را بركنار مي‌كند

در پی تصمیم سرپرست وزارت ورزش و جوانان برای راه اندازی کارگروه خودکفایی باشگاههای دولتی ، گفته مي‌شود هدف اصلي صالحی اميري از راه‌اندازي كارگروه خصوصي‌سازي بركناري هر چه سريع‌تر علي فتح‌الله‌زاده و محمد رويانيان مديران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپوليس است تا افراد موردنظر خود را جايگزين آنها كند.

 تخلف اخلاقي معاون باشگاه

در جريان سفر يكي از تيم‌هاي پايتخت به جنوب شرقي آسيا يكي از معاونان باشگاه رفتارهاي غيراخلاقي را مرتكب شده است. به گزارش دستگاه‌هاي نظارتي و حاضران در اردو ، اين مقام مسئول که در باشگاه پيش از اين هم سابقه چنين رفتارهايي را داشته ، در این سفر تخلفات اخلاقی و به دور از حفظ و رعایت شان کشور جمهوری اسلامی را مرتکب شده است . وی با حمايت و توصيه عضو سابق هيئت‌مديره و البته غفلت دستگاه‌هاي نظارتي تاکنون در سمت خود ماندگار شده است!

 دنيامالي در فدراسيون قايقراني

با تأييد اساسنامه كميته ملي المپيك ايران از سوي كميته بين‌المللي المپيك(IOC)، فدراسيون قايقراني به دو بخش تقسيم مي‌شود : فدراسیون کانوئینگ به احمد دنيامالي سپرده می شود و خسرو ابراهیمی هم رياست فدراسیون کایاک را بر عهده خواهد داشت .

 کمیسیون فرهنگی مجلس به دنبال بركناري رئيس فدراسیون متخلف

پرونده اتفاقات غيراخلاقي كه در يكي از فدراسيون‌هاي رزمي رخ داده و از طريق CD همه‌جا پخش شده همچنان باز است. رئيس اين فدراسيون رزمي با حضور در اردوی تيم‌ملي بانوان در حالیکه شرايط مناسب اخلاقی در آنجا وجود نداشت دست به حركتي غيراخلاقي زد.اين موضوع توسط وزير قبلي وزارت ورزش و جوانان در حال پيگيري بود كه با جوسازي برخي رسانه‌ها مبني بر اينكه دولت اجازه ورود به فدراسيون‌ها را ندارد و همچنين تغيير دولت به نتيجه مشخص نرسيد.

حالا خبر مي‌رسد كميسيون فرهنگي مجلس از سرپرست وزارتخانه رسيدگي به اين پرونده و بركناري رئيس متخلف را خواستار شده است.

خطيب در راه اداره كل ورزش و جوانان پايتخت

نفرات زيادي كه تقريباً تمام آنها افراد شناخته‌شده و باسابقه‌اي هستند براي حضور در انتخابات فدراسيون كشتي دورخیز كرده اند. نفراتي از قبيل اكبر تركان، امير خادم،  محمدرضا يزداني‌خرم و همچنين رئيس فعلي يعني حجت‌الله خطيب براي در دست گرفتن سكان مديريت كشتي در حال برنامه ریزی هستند . در اين ميان هنوز مشخص نيست وزارت ورزش از كدام گزينه حمايت مي‌كند اما آنچه مسلم است ، آن فرد حجت‌الله خطيب نخواهد بود. گفته می شود در صورت جدایی از کشتی او با توصيه و حمايت يكي از چهره‌هاي سرشناس اصولگراي نزديك به دولت به دنبال جلوس بر صندلي مديركلي اداره ورزش و جوانان پايتخت است./فردا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.195 seconds.